středa 31. července 2013

Recenze: Innisfree Eco Natural Green Tea BB Cream

Po BB krému od TonyMoly jsme si řekla, že vyzkouším vzorek od Innisfree. Už z názvu vyplývá, že by se mělo jednat o ekologický výrobek šetrný k přírodě. Innisfree využívá přírodní ingredience, jejich obaly jsou snadno recyklovatelné a společnost je v Koreji známá svými environmentálně aktivistickými kampaněmi.

Oficiální popis výrobku:
"Tento zvlhčující BB krém, obohacený olejem ze semínek zeleného čaje z ostrova Jeju, oživuje suchou pokožku tím, že jí dodává vlhkost a jemně kryje nedostatky."

Cena je lehce vyšší, v českých e-shopech jej patrně nenajdete (edit: najdete např. zde, ale za dobrou pálku), ale je možné jej koupit z cosmetic-love za 18,52 dolarů (poštovné zdarma). Pokud se nebojíte nakupovat na ebay.com, tady nebo tady koupíte plné 40ml balení za 14,90 dolarů, tedy asi 290 korun (opět se poštovné neplatí).

A teď k samotnému výrobku: rovnou se přiznám, že mi krém vůbec nesedl.

Konzistence: Poměrně hodně tekutá, velmi snadno se roztírá (možná až moc snadno). Hned na první pohled je krém dost mastný, což pro mě není dobré.
Odstín: Já měla odstín č. 2 ze dvou, tedy ten tmavší, takže mi bylo hned jasné, že mi nesedne. Nebyl do hněda, ale meruňkova. Na pleti to ale zas taková hrůza nebyla. Nezdálo se mi, že by zoxidoval a zesvětlal, ale rozhodně jsem, co se odstínu týče, nevypadala jako pomeranč.
Vůně: Pro mě jedno z výrazných negativ. Nejprve jsem čekala tea tree, protože jsem si blbě přečetla popis. Ono tam bylo green tea, tak jsem si řekla super, to mi bude vonět mnohem víc, ale krém voní tak jaksi divně lékárensky. Chvílemi mi přišlo, že je dokonce cítit kořeněně, a to pepřem (mixnutým s tím tea tree), což není něco, co bych si ráda mazala na obličej.
UV ochrana: Slabší, SPF29, PA++, na asijský BB krém spíše podprůměr.


Ruka mi s ním trochu zoranžověla

Odlíčený krém - barva je poměrně tmavá

Sjednocení a krytí: Oboje bych označila jako střední, ale měla jsem s nimi problém. Protože je krém velmi řídký, snadno se rozetře, takže člověk snáze namaže slabší vrstvu, než chce. No a když jsem chtěla přidat trochu víc krému, abych na obojím přidala, tak se krém začal stékat v rýhách na pokožce, dělal mapy a nechtěl se hezky rozetřít a vstřebat. Bylo velmi poznat, že mám na sobě něco napatlané, přišlo mi, že nedokonalosti spíš obalil a zvýraznil.
Hydratace: Krém je určen pro suchou pleť, takže mi bylo jasné, že pro mě bude moc mastný. Což byl možná i důvod výše zmíněných problémů s roztíráním a krytím. Ani pudr nepomohl, musela jsem si ho dát silnou vrstvu, takže jsem pak měla pocit, že jsem si na obličej vysypala mouku, ale po pěti minutách jsem se opět mastně leskla.
Výdrž: Tipuju, že by byla vzhledem k mastnotě krému a okolnímu vedru mizerná. Já jsem ale z toho krému měla tak nepříjemný pocit, že jsem ho musela do dvou hodin smýt. Takže u mě jeden velký fail.

Následuje několik fotek krému na mém obličeji, ale říkám si, že jsou asi spíš kontraproduktivní. Foťák, co máme doma, je na nic, má asi 10 let a 3Mpx, takže nedokáže pleť pořádně zachytit. Navíc mám v pokoji špatné osvětlení. Takže krém na fotkách vypadá podstatně líp než ve skutečnosti (fotky jsou nedetailní, na fotkách např. nejsou vidět šmouhy krému kolem úst a nosu, krém na nich vypadá světleji apod.). Ale zkrátka recenze BB krému bez fotek by byla jaksi neúplná. Jindy bych to zkusila přefotit, ale neměla jsem chuť na sebe krém mazat podruhé.

Před nanesením

Po nanesení

Po chvíli na jiném světle

Celkový dojem: Velmi špatný, ale to bude spíš tím, že krém nebyl pro můj typ pleti. Vsadím se, že pokud byste měly tmavší suchou pleť, krém by vám sednul mnohem víc. Já měla hned od prvního kontaktu s krémem pocit, že si patlám na obličej mazlavé blátíčko, a pocitu zanesenosti pleti jsem se až do umytí nezbavila. Což je škoda, protože tento BB krém by měl být velmi přírodní a „free“ od mnoha škodlivých látek, některé zahraniční blogerky dokonce psaly, že jim léčil pupínky. Každopádně na mně vypadal a cítila jsem se v něm, jako bych si na sebe namazala těžký make-up, což je právě to, čemu se chci koupí BB krémů vyhnout. Na rozdíl od minule vyzkoušeného BBčka od TonyMoly, které se hezky vstřebalo, netvořilo viditelnou vrstvu a tvořilo onu slibovanou „druhou kůži“, tady o tom nemohla být ani řeč. Pokud máte suchou pleť, určitě můžete krém vyzkoušet, aniž byste se musely bát katastrofy, ženám s mastnější pletí však tento krém opravdu nedoporučuji (zvlášť v tomhle vedru).

3 komentáře:

  1. podla mna velmi pekne krytie!

    Inak ak hladas super zehlicku, ktora vlasy vyrovna aj zvlni tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/bianca-ma-novu-hracku-philips-hp834500.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od Innisfree tento http://cosmetic-love.com/innisfree-jejubija-anti-trouble-bb-cream-spf35-pa-30ml.html velice mi vyhovuje, má úžasné krytí, na mou pleť božský odstín a navíc ta politika značky je mi značně sympatická, takže už nejspíš nebudu ani zkoušet jiné a zůstanu u něj:) Podle fotek ten tvůj bb vypadá moc hezky, ale taky to vypadá, že máš hezkou pleť, to se pak špatně hodnotí, navíc, když píšeš, že to foťák nezachytí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní, obvykle mám pocit, že to jde vyfotit celkem dobře (přece jen tohle byla jedna z mých prvních recenzí a tehdy jsem s foťákem ještě moc sžitá nebyla), no u tohoto to moc nevyšlo. Protože jsem opravdu měla pocit, jako bych si na obličej namazala nějaké blátíčko, jako by mě špinil.

      Mně moje pleť vždycky přišla nic moc, taková dost mastná a flekatá.

      Vymazat