pondělí 14. října 2013

Recenze: Řasenka Extreme Curl Mascara (MUA)

Jak už možná víte, tuhle řasenku jsem vyhrála v britské muácké giveaway. Měla jsem z ní opravdu radost, protože byla na mém MUA wishlistu. Zahnuté klasické kartáčky mám u řasenek moc ráda. No a moje radost byla ještě o něco větší, když jsem zjistila, že je tahle řasenka fakt super. :) (moje řasová diagnóza je v úvodu tohoto článku).
Řasenku seženete v britském muastoru za 2 libry, tedy asi 60 korun, na českém e-shopu je k dostání za 88 korun. Je to pořád levné, ale o půlku dražší než v Anglii, takže já na českém e-shopu v budoucnu nakupovat nehodlám.

Kartáček je klasický, prohnutý, s točenými štětinkami. To je zdá se pro moje řasy, které potřebují jen trochu zvýraznit a hlavně natočit, ideál. Řasenka mi nepřišla vyschlá, což je další plus. První, čeho jsem si po otevření všimla, byla květinová vůně. Fakt. Moje první vonící řasenka. Není to nic extra, ta vůně je dost umělá, ale ani není protivná. Je ale jasné, že to nebude nic pro citlivé oči (které já naštěstí nemám).

Řasenka je prodávána ve dvou odstínech, černá a černohnědá. Já dostala tu černou. Velice dobře dobře na očích drží, v přiměřeném množství neslepuje řasy, a ty s ní netvrdnou. Vždycky je ale dobré mít po ruce nějaké to rozčesávátko na řasy, kdyby se vám slepily. Na mých fotkách vypadá výsledný efekt o něco hůř než ve skutečnosti. Nevím, čím to je, ale když si fotím řasy, vždy vypadají slepeněji, než ve skutečnosti jsou.


A tady už jsou fotky na oku, fotila jsem to pravé, na kterém mám řasy o něco delší než na levém.

Bez řasenky

1 vrstva

2 vrstvy

Řasenka je prakticky voděodolná, i když tak není prezentována. Zkrátka drží a drží a je to celkem fuška ji odlíčit. Dobrá micelárka to zvládne, ale rozhodně ne jedním dvěma tahy. Otázka je, zda je to pro vás plus nebo mínus. Mně to nevadí, nemám ráda rozmazávající se řasenky.

Nalíčené versus nenalíčené oko



Já jsem z řasenky opravdu nadšená, protože (ač to tak z fotek asi není moc vidět) když si s ní vyhraju, poprvé mám dojem, že jsem schopná vyčarovat onen vysněný "efekt umělých řas". To bude tím, že umí moje silné řasy nejen zvýraznit, ale i hezky uspořádat do obloučku. S tím má spousta řasenek problém a řasy mi pak trčí jedna přes druhou. Pokud nemáte citlivé oči, určitě vám můžu tuhle řasenku doporučit. Řasenka je jeden z mála produktů, kde za kvalitu nemusíte zaplatit spoustu peněz a ceny MUA jsou více než příznivé.

A co Vy? Zkusily jste nějakou MUA řasenku? Máte rády zahnuté kartáčky?

4 komentáře:

  1. zahnuté kartáčky jsou podle mě nejlepší, mám moc ráda Cat eyes od Maybelline. Dělají takový pěkný efekt jakoby křídel, nebo k čemu to přirovnat:D Od téhle značky jsem nikdy nic nezkusila, ale možná do toho půjdu, celkem mě překvapily nízké ceny.

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem si o ni něco přečetla. Ten kartáček mě naprosto fascinuje, zatím jsem vždy pracovala jen s rovnými, tak si to trochu nedokáži představit. Cena krásná, takže stojí za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že jedině zahnutý kartáček dokáže natočit řasy do toho správného oblouku. A teď nemyslím zatočení jednotlivé řasy, ale to, aby konce řas odpovídaly linii jejich růstu podél očního víčka.

      Vymazat