neděle 6. října 2013

Recenze: SKIN79 Snail Nutrition BB Cream

Protože mám momentálně vzorky asi 8 BB krémů od SKIN79, nevěděla jsem, kterým začít. Nechtěla jsem zkoušet jako první ty úplně nejznámější, tak jsem si vybrala tenhle, protože šnečci. Tento BB krém obsahuje 45 % filtrovaného slizu korejských šneků, který má údajně blahodárné účinky na pleť. Viděla jsem v nějakém pořadu, že si dokonce v Asii nechávají v kosmetických salonech šneky lozit přímo po obličeji.


Oficiální foto produktu. Zdroj.
Reálné foto produktu můžete vidět např. zde.
BB krém má chránit pokožku a léčit drobná poranění, udržovat pleť hebkou, zdravou a zářivou. Má vysoký UV filtr a působí i proti vráskám. Na pleti tvoří ochrannou zvlhčující vrstvu.

V českých e-shopech je krém trochu dražší. Zakoupit jej můžete na bb-cream.cz za cca 600 korun, kde se můžete dočíst podrobně, pro jakou pleť je krém vhodný.Sehnat jej můžete i na kosmeticky-svet.cz (429,- Kč), kde je však momentálně jen na dotaz a není skladem. V zahraničí na mém oblíbeném cosmetic-love stojí 40gramové balení necelých 20 dolarů, tedy asi 400 korun. U populárních prodejců na ebay už stojí jen asi 300 korun.

Konzistence: Krém je velmi řídký a snadno se roztírá, na první dotek je trochu mastnější, takže je vám jasné, že pudr bude nutností. Přes vyšší olejovitost pleť nezatěžuje, je velmi lehký. Zkrátka se celkem vsákne.
Odstín: Je pouze jeden, s nádechem do hněda, nikoli do oranžova. Po rozetření je ale opravdu světlý, takže se hodí i pro bledule, jako jsem já.
Vůně: V jiných recenzích jsem se dočetla, že smrdí jako starý babičkovský parfém. No já si nepamatuju, že by mi jakkoli voněl. Možná jen taková ta neutrální kosmetická vůně, co má každý druhý krém v obchodě.
UV ochrana: Velmi vysoká, takže by měl pleť ochránit před vznikem vrásek. SPF45 PA+++.




Sjednocení a krytí: Spíše slabší. Sjednocení tedy průměrné, možná lehce podprůměrné, krytí nic moc. Hodit se bude spíš pro ty, co nemají výrazné problémy a nepotřebují zakrývat žádné akné. Lehce skvrnitou pleť jako mám já docela hezky sjednotí a vypadá velmi přirozeně. Zakryje i póry, aniž by je ucpal.
Hydratace: Pro mastnější pleť je možná hydratující až moc, pro sušší bude zase nedostatečný. Pokud jste mezi oběma extrémy, nebudete ani potřebovat denní krém. No já jsem si ho už jen ze zvyku a protože je ten můj matující před BBčko dávala.
Výdrž: Celodenní, neslévá se, i večer je poznat, že na té pleti je. Občasné přepudrování je určitě potřeba.

Bez BB krému
S BB krémem

Bez BB krému
S BB krémem
Celkový dojem: V kategorii jemných a lehkých BB krémů jeden z těch lepších, co jsem zkoušela. Vypadá přirozeně, nedělá na pleti masku. Dokonce bych i věřila, že ten šnečí sliz pozitivní vliv na pleť opravdu má. Za ten týden používání jsem měla pleť hezčí, i po odlíčení působila čistším dojmem a dělalo se mi míň pupínků. Přes jeho vyšší mastnost neucpával póry, což se o spoustě BBček říct nedá.

A co Vy? Máte nějaké BB od SKIN79? Jste s ním spokojené?
Odpuzuje Vás představa šnečího slizu, nebo byste si nějakého toho šnečka na obličej klidně daly? :)

9 komentářů:

  1. Ano odpudzuje!!:D Este ked si napisala kolko ho tam je,tak by som asi fakt nemohla:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D
      Ale fakt bys neřekla, že tam něco takového je. Vypadá to a voní jako normální BBčko. :)

      Vymazat
  2. ee, já bych se prostě bála...šneci a hadi mi na obličej nesmí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Slimačí sliz má naozaj pozitívne účinky na problematickú pleť. Momentálne prebieha na mojom blogu "Veľká jesenná rozdávačka" v balíčkoch sú aj produkty s obsahom slimačieho slizu takže pozývam všetkých odvážnych čo sa neboja slimáčikov aby sa zúčastnili :o)))
    http://modrapupava.blogspot.sk/2013/09/jesenna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tento efekt by se líbil i mně! Zatím mám nejlepší zkušenosti s Maybelline - ovšem asijskou verzí!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěděla jsem, že mají asijskou verzi... je lepší? Já evropskou nezkoušela.

      Vymazat
  5. :D Teda to s těmi šneky jsem netušila.. Ale určitě bych se toho nebála.. Přece jen má oblíbená maska na vlasy je z býčích žláz a chystám se i na něco z placenty :P Tyhle nechuťárny bývají nakonec ze všeho nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nedávno u někoho četla, že se dělá kosmetika i z pijavic. :D

      Vymazat