sobota 28. prosince 2013

Recenze: SKIN79 Hot Pink Super Plus BB Cream (růžová plechovka)

Konečně jsem se propracovala svými vzorky až k nejznámějším BB krémům. Na slavnou růžovou plechovku od SKIN79 jsem byla hodně zvědavá, pokud vím, jde o jeden z jejich nejprodávanějších produktů. A teda na rovinu vám řeknu, že kdyby se mi tenhle vzorek dostal do ruky jako první a já podle něj soudila všechna asijská bbčka, rovnou bych se na ně vykašlala. Protože tohle byl pro mě asi největší BB krémový fail z toho, co jsem zatím vyzkoušela (teda kromě tekutého pepřového Innisfree).



Foto plného produktu (zdroj)
Předně ale musím tomuto BBčku pochválit příznivou cenu. Na bb-cream.cz je seženete za 455 korun, no na cosmetic-love stojí plné 40gramové balení necelých 15 dolarů (teď ho mají ve slevě za necelých 12), což je skoro stejně jako u nejlevnějších ebay prodejců. Pokud jste tedy zvyklé objednávat ze zahraničí, seženete jej už od 250 korun.

Co ale za tuto cenu dostanete?

Krém má být vhodný pro mastnou a citlivou pleť, i pro pleť problematickou. Klasicky má plnit spoustu funkcí - hydratovat, překrýt nedostatky (které teda mohou být u problematické pleti značné), vyhlazovat vrásky, chránit před sluncem a podobně. U mě selhal hned na několika frontách.

Konzistence: Příjemná krémová, jako trochu řidší denní krém. Není přehnaně mastný, což je dobře a dává to smysl vzhledem k pleti cílové skupiny.
Odstín: Jako u všech SKIN79 BB krémů je jen jeden, a to dost světlý. Má takový trochu nepěkný šedivý nádech, ale to jen na ruce, na obličeji ne.
Vůně: Jemně pudrová, jako krémy Nivea či výrobky Johnson & Johnson. Takovou vůni mám moc ráda, takže doposud všechno fajn.
UV ochrana: Střední, SPF25 PA++.



Sjednocení a krytí: Tohle je ta hlavní mizérie. Sjednocení minimální, spíš jen ve formě částečného vyhlazení pórů, krytí prakticky nulové. Na pleť jsem nanesla celkem štědré množství a stejně mi to barevně nezakrylo ani ten malý pupínek na levé líci.
Hydratace: Teď přes zimu samostatně bez denního krému zcela nedostatečná. Asi podle mylné teorie, že mastná pleť hydrataci nepotřebuje.
Výdrž: Vzhledem k tomu, že ani hned po nanesení jsem si nevšimla, že bych na sobě nějaký krém měla, se mi výdrž posuzuje dost špatně. Ale jo, něco na odličovacím tampónku večer bylo.

Bez krému
S krémem

Bez krému
S krémem
Celkový dojem: Čekala jsem víc. O dost víc. Zejména kvůli jeho popularitě. Nevím, jestli jsem třeba neměla jen nějaký prošlý vzorek, tento krém ale považuji pro mastnou pleť (tím spíš pro pleť problematickou) za zcela nedostatečný. Byla jsem ráda za jakés takés sjednocení, o krytí nemohla být ani řeč. Nedokonalosti vám neschová, namísto make-upu neobstojí (opak slibuje výrobce). Takže nevím no. Pokud kvalita plného produktu odpovídá tomuto vzorku, doporučila bych jej jen někomu s dokonalou pletí, kdo ji chce jen trochu vyhladit tak, aby výsledek působil přirozeně, a tomu, kdo o krytí nestojí. Případně by se dal použít jako podkladová báze pod make-up, samostatně však ne.

A co Vy? Vyzkoušely jste tuto slavnou plechovku? Jak na Vás zapůsobila?

9 komentářů:

  1. Jojo, tenhle růžovej stojí za prd, lepší je ten fialovej nebo zelenej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ten fialový je hodně tmavý a zelený zase šíleně světlý, co jsem se dívala na různé recenze. mně asijská BB nesedí, po tomhle se mi udělaly šílené podkožáky, kryl mi celkem obstojně, ale prostě mi v něm něco nesedlo. silikony samotné mi zas tak nevadí, s evropskými MU nebo BB nemám problém

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zvláštní, to musí být v tom složení fakt nějaký podstatný rozdíl. Mně naštěstí asijská BBčka pleť nikdy nezhoršila.(Musím to zaťukat.) Ta evropská se mi většinou nelíbí, protože mi přijdou jen jako obarvené krémy a navíc jsou pro mě moc tmavé. Takže si myslím, že ten zelený by mi mohl barevně sedět.

      Vymazat
  3. Já a můj růžový BB jsme to měly naprosto stejně! A vůbec, nesedl mi žádný Skin, až Missha to prolomila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže to nebylo jen mým vzorkem? Díky, dobré vědět. :D No na Misshu jsem zvědavá, nechávám si ji nakonec, protože je mi nejsympatičtější. :)

      Vymazat
  4. Hi! Happy new year!

    I love this bb cream! it is one of my favourites!

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    OdpovědětVymazat
  5. Mě příjde, že kryje dobře,ale šedý nádech na pleti jsem z toho měla, dobrala jsem balení a další už jsem si nepořídila, naštěstí jsem měla jen malé 15 g, ty silikony v tom mi strašně vadí, ucpávaly se mi póry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám štěstí, že mi silikony nevadí, je fakt, že tahle BBčka jsou většinou silikonové bomby. Proto chápu, že máš ráda Innisfree.

      Vymazat