pondělí 13. ledna 2014

Recenze: There and Back Again: A Hobbit Collection II. (Shiro Cosmetics)

Tak jsem otestovala další tři odstíny stínů z hobití kolekce od Shira a jsem se svým nákupem čím dál tím víc spokojená. Jen aby bylo jasno, proč to takhle recenzuji po částech: jednak u těchto výrobků platí, že co kus, to originál, každý odstín má odlišné složení, a tím i vlastnosti. No a za druhé mě tyhle stíny tak baví, že když se pustím do swatchů, tak to s tím focením a snahou odfotit to tak, jak to vypadá ve skutečnosti, trochu přeháním. Takže se omlouvám, mějte pro mě pochopení. :D

Poslední dva týdny jsem nosila tyhle odstíny:
- The Last Homely House
- Riddles in the Dark
- Fifteen Birds in Five Fir Trees

Tentokrát je to z trochu výraznějšího soudku (minulý díl zde).
Jo a jinak focení šlo fakt blbě, už ve dvě odpoledne jsem neměla skoro žádné světlo, i když byla jasno. :( Proto je to takový mix různých světelných podmínek.



V kalíšcích tradičně nic moc lákavý vzhled.


Screenshot (art by Robin Kaplan - TheGorgonist)
"'Mind Bilbo doesn't eat all the cakes!' they called. 'He is too fat to get through key-holes yet!'
'Hush, hush! Good People! and good night!' said Gandalf, who came last. 'Valleys have ears, and some elves have over merry tongues. Good night!'
And so at last they all came to the Last Homely House, and found its doors flung wide."
- J.R.R. Tolkien, The Hobbit

Venkovský srub zastrčený hluboko v lesích: načervenalá hnědá s výrazným leskem v barvě lesní zeleně. Nepoužívat na rty.

Odstín opravdu odpovídá popisu, stíny jsou takové načervenale hnědé, s Pixie Epoxy je zelený lesk výraznější (vpravo). Ve skutečnosti vypadají možná trochu míň červeně než na fotkách. Stíny jsou velmi jemně mleté, na očích mi přišly takové zvláštní, jako by dělaly jakýsi "kožený" efekt. Prostě lesk podobný hnědé kůži třeba na kožené bundě. Překvapila mě výdrž, s bází Artdeco klidně i 12 hodin (a to jsem si s nima během těch 12 hodin dala i 45minutový tělocvik). Jak normálně teple hnědé odstíny nemusím, tak tenhle se mi moc líbí.


Pod úhlem zelená mizí.


Tentokrát jsem na oči dávala každý odstín zvlášť. A u tohoto nanesení jsem Pixie Epoxy moc nedala, takže zelená vidět není. Na druhý pokus jsem přidala a vidět byla (nafoceno nemám).




Nahánění posledních slunečních paprsků, abych na fotkách nebyla tak namodralá:



_________________________________________________

Screenshot (art by Robin Kaplan - TheGorgonist)
"He was anxious to appear friendly, at any rate for the moment, and until he found out more about the sword and the hobbit, whether he was quite alone really, whether he was good to eat, and whether Gollum was really hungry. Riddles were all he could think of. Asking them, and sometimes guessing them, had been the only game he had ever played with other funny creatures sitting in their holes in the long, long ago, before he lost all his friends and was driven away, alone, and crept down, down, into the dark under the mountains."
- J.R.R. Tolkien, The Hobbit

Temná třpytivá nazelenalá černá, studené podzemní jezírko třpytící se zlatem. Nepoužívat na rty.

No zelené v té černé moc nevidím, spíš hnědou. Ale tady na fotkách se mi tenhle stín zkrátka nevyvedl, vypadá mnohem víc studeně a domodra/fialova, než ve skutečnosti je. Fakt je základ spíš hnědočerný, s jemnými zlatými třpytkami. Oficiální fotce se podobá víc. Nejvíc barevně odpovídá hned ta první fotka, levý swatch. S Pixie Epoxy je stín tradičně výraznější a třpytivější. Opět mi vydržel na očích 12 hodin i se cvičením, což jsem nečekala, protože mi třpytivé stíny většinou drží hůř.





A protože si myslím, že mi černé stíny nesluší, na fotkách jsem do záhybu radši dala lehce třpytivý tmavě hnědý stín od essence, Gluma jsem nechala jen na pohyblivém víčku. Oproti zapadajícímu slunci jsou vidět ty jemné třpytky, který hezky prozáří pohled.




Bez slunce:




Pod teplým osvětlením:



_________________________________________________

Screenshot (art by Robin Kaplan - TheGorgonist)
"Fifteen birds in five fir-trees
their feathers were fanned in a fiery breeze!
But, funny little birds, they had no wings!
O what shall we do with the funny little things?
Roast 'em alive, or stew them in a pot;
fry them, boil them and eat them hot?"
- J.R.R. Tolkien, The Hobbit

Tmavá zemitá lesní zelená plná ohnivě rudých jisker. Nepoužívat na rty.


Tohle je taková hezká teplá zelená, třpytky však nejsou červené, ale růžové. Vic Pixie Epoxy = víc třpytek (vpravo). První stín, se kterým jsem měla problémy jej z kalíšku vyhrabat - nic mi z těch otvorů nechtělo sypat. Nakonec jsem ho vyšťouchala uchem jehly, bála jsem se zkoušet oddělat to "sítko", že se mi to všechno rozsype. Je o něco hrubší než dva předchozí odstíny, taky vydrží o něco míň, asi jen 8 hodin, pak se začne slévat. Úplně se ale v záhybech neslije, zanechává takový zelený stain. Pokud nemáte mastná zapadlá víčka jak já, vydrží vám dýl.








Růžová je na fotkách vidět jen na této namodralé fotce, jinak se z fotek vytratila. Ale na očích ji v reálu uvidíte.


Na přímém slunci vypadá až lehce tekutě (obočí se mi leskne kvůli gelu):





________________________________________________

No a tady jsou všechny tři odstíny vedle sebe:

Bez Pixie Epoxy
S Pixie Epoxy

Asi 10x rychle přejeto prstem po předloktí tam a zpět. Stíny fakt drží.



Tak a to je vše. Co na ně říkáte? Líbí, nelíbí? Příště budou orli, medvědi a pavouci.


7 komentářů:

  1. Líbí líbí, opět líbí a těším se na další díl!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, super, ty druhé se mi líbí moc!:) a krabičky jsou parádní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou taky moje oblíbené. :)

      A krabičky jsou trochu podvrh, v tom e-shopu dávají nálepky jen na 2gramové plné balení, tohle je 1gramové mini, normálně na víčkách nic nemají. Mně se ale ty obrázky hrozně líbily + se nešlo bez nich v těch stínech moc orientovat, tak jsem si je ofotila, zmenšila a nechala vytisknout na nálepkový papír...

      Vymazat
  3. jééé, koukám díl od dílu lepší a lepší... už se nemůžu dočkat dalšího

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O víkendu nafotím další, pokud teda bude světlo. :)

      Vymazat
  4. tieto su fakt krasne!! cervenohnedy so zelenym shiftom sa mi paci asi najviac, este som taky nikdy predtym ani nevidela :D
    a samozrejme, ten fangirl faktor :D ochhh :D

    OdpovědětVymazat