středa 18. června 2014

Rozbalovačka: Lip Factory Beauty Box - May 2014

Moje nenechavé zvědavé já zase jednou převážilo a já si objednala něco, co fakt nepotřebuju, ale co jsem chtěla delší dobu zkusit. Lip Factory Inc. je americká firma vydávající Lip Factory krabičku krásy, kterou rozesílají po celém světě. Funguje na podobném principu jako Ladybox, takže v ní naleznete kosmetiku z celého světa, ale pouze dekorativní, a to vždy 5 - 6 plných produktů.

V krabičce se může objevit všechno možné od laků na nehty přes klasiku jako stíny či make-up až po umělé řasy. Třikrát do roka se vydává edice "all about lips", tedy krabička, ve které naleznete jen produkty na rty: rtěnky, balzámy, lesky, konturky, scruby a podobné. Protože je dost těžké trefit se do odstínu, který zákaznicím sedne (viz naše zkušenosti s Ladyboxem, že ano), vyplňujete si při registraci beauty profil obsahující různé údaje jako barva pleti, očí, vlasů, vybíráte z obrázků, který obličej na nich vyfocený se vašemu podobá nejvíc, který styl líčení nosíte a tak dále. Na konci pak máte volný prostor, kde můžete napsat jaké odstíny/produkty fakt nechcete. Třeba "v životě nechci dostat oranžovou rtěnku" nebo "nenosím umělé řasy".

Cena krabičky je poněkud dražší. Teda pro Američanky je to levných 22 dolarů, do zahraničí to však stojí dolarů 32. To je zhruba tolik, jako kdybyste si koupili 5 - 6 středně drahých produktů u nás v drogérce. Akorát tu teda riskujete, že vám vůbec nesednou. Souhrnná hodnota obsahu boxu by samozřejmě měla být o něco vyšší. Zdržení na celnici se nekonala, na krabičce jsou uvedeny schválně nízké sumy.

Objednání funguje na principu PayPal předplatného. To znamená, že se přihlásíte (pokud není určitý měsíc box již vyprodaný, pokud je, musíte si počkat na otevření objednávek na další měsíc) do PayPalu a schválíte opakovanou měsíční platbu. PayPal pak prodejci každý měsíc ve stejný den pošle peníze, dokud tuhle "pre-approved payment" jedním kliknutím nezrušíte, čímž zrušíte i své předplatné.

Uf. Tolik k základním informacím o tom, jak takhle krabička krásy funguje. :)

Jak už jsem řekla, byla jsem zvědavá, a tak jsem se rozhodla, že jednu krabičku zkusím. Objednala jsem. Později jsem se dočetla na několika zahraničních blozích, jak se prý s posledníma krabičkama zhoršili, že už k těm preferencím nepřihlíží, že někomu přišly věci rozmlácené/zkažené (ale tak šlo to do Indie, naše posta je snad lepší), a jako skoro jsem si rvala vlasy, že jsem spláchla víc jak dvanáct stovek do záchodu. Protože jsem si navíc nestihla tu přednastavenou platbu zrušit, takže jsem jim zaplatila už i za červnovou krabičku. No zkrátka musela jsem se s tím smířit a počítala jsem, že to bude celkem katastrofa. Nakonec to ale zas takový průšvih nebyl.




V boxu se žádná další krabička ála Ladybox nenachází, i když dřív prý byly.


Průvodní kartička...

...s popisem všech výrobků.

Samozřejmě hned o první věci, kterou jsem uviděla, jsem veděla, že ji nevyužiju...


NCLA Nail Wraps.
Jak asi víte, nehty si nelakuju, a už vůbec si na ně nic nelepím. Navíc tyhle vzory nejsou ani trochu můj styl, i když uznávám, že jsou celkem pěkné (viděla jsem fotky jiných alternativ a to teda byla dost hrůzná divočina). Takže kdybyste některá měla zájem, napište mi na mejl vpravo nahoře, ráda vám je za pár korun prodám (první bere). Edit: Zamluveno. Mimochodem balení prý obsahuje i pilník.
Ale teda nechápu, jak to může stát 18 dolarů. I když v Sephoře mají myslím takové věci taky pěkně draze.





Oční stíny Medusa's Makeup, odstín Jungle Fever.
Jak už to tak někdy bývá, největší radost mi udělala ta nejlevnější věc z celého boxu. V tomto případě minerální oční stíny od americké veganské cruelty-free značky Medusa's Makeup. Zelené odstíny mám spolu s fialovými nejradši. Tohle je krásná sytá tmavě zelená s lehkým zlatým shimmerem. Na tuhle značku jsem od ostatních zákaznic slyšela jen samou chválu, takže se moc těším, až stíny vyzkouším. Značka se mi celkově hned zalíbila, hlavně svým alternativním designem a zářivými barvičkami. Docela mě štve, že jsem se o boxu nedozvěděla dřív, protože v něm byly několikrát jejich rtěnky, jejichž design úplně zbožňuju (to na vršku víčka je růžička)! Hned bych brala odstíny Baroque a Lolita. Celou sadu 8 odstínů jde koupit za 59 dolarů, což podle mě není moc na 8 rtěnek, ale zbylé barvy jsou na mě divoké až moc. A navíc mají šílené poštovné do zahraničí - začíná na 20 dolarech. :(








Rtěnka Pari Beauty.
Jde o kanadskou značku, která mě teda balením dvakrát neohromila. Vypadá hrozně lacině. Voní ale hezky, vůbec ne uměle jako některé drogérkové rtěnky, měla by obsahovat vitamin E a samotná rtěnka nevypadá špatně, navíc dorazila v pořádku, nepolámaná, neroztopená... jako odstínem si moc jistá nejsem, barvy do oranžova mi nesluší, tak doufám, že tahle taková nebude.








Lesk na rty Teeez Trendy Cosmetics, odstímn Classy Champagne.
Lesky na rty nemusím a měla jsem to napsané v profilu. Nu což no... jde o takovou neutrální nude barvu s drobnými zlatými třpytkami. Je prakticky neviditelná. Mohla by ladit s tou Pari rtěnkou. Asi si ho nechám na občasné přetření rtěnek v jiných odstínech. Uvidím, jak často jej budu používat. Jo a značka je nizozemská, z Rotterdamu.







Tvářenka MeMeMe, odstín Coral.
Korálový odstín tvářenky od - u nás hlavně díky Ladyboxu - známé britské značky. Slyšela jsem, že jde o kvalitní věc, takže z ní mám opravdu radost. Asi bych unosila spíš nějaký růžový odstín, ale nedávno jsem si koupila broskvovou tvářenku, protože jsem zjistila, že přes jaro a léto i moje bledá pleť chytá teplejší odstín a teplé tvářenky přece jen unosím taky (ač jsem je dřív odmítala). Tahle mi přijde víc do červena než ta moje broskvová, jsou v ní drobné třpytky, takže o stejnou barvu naštěstí nejde. Součástí balení je jemný štěteček, ve víčku krabičky je i malé zrcátko.







A to je vše. Jak se tak na to dívám, tak i když se mi do mých top odstínů většinou netrefili, mám pocit, že se snažili celý obsah krabičky barevně sladit, což se cení. :)


Mimochodem prášící roští nepoužívá jenom Ladybox. 



Co na krabičku říkáte? Šly byste do něčeho takového, nebo byste se bály, že Vám nic odstínem nesedne?

P. S.: Sepsala´jsem (snad) všechny značky, co se v Lip Factory boxech zatím objevily. Většina z nich je pro nás asi no name, ale kdyby to někoho z Vás zajímalo, nemusíte to hledat. :)

29 Cosmetics, Nabi Cosmetics, LASplash, Stila, NYX, Designer Skin, Be A Bombshell, Dermatologica, Korres, OFRA, Diamond Cosmetics, Sweet Pea & Fay Cosmetics, Two Cosmetics, Revision, LiSi Cosmetics, Studio 277, PureCeuticals, Befine, Manic Panic, essence, ColourU, Londontown, elf, Onsen, Cult Nails, Naked, Senna, Beauty So Clean, L'Oréal, Ada Cosmetics, Fashion Fair, Victoria Secrets, Avon, Smashbox, Essie, Glo Minerals, La Fresh, Laura Geller, Revlon, Gap Mini, Burt's Bees, Tokidoki, Ultimo Minerals, MUFE, H20, Institut DERmed, Mark Mini, Clinique, Sephora, NCLA, Belleme Cosmetics, MeMeMe, Red Cherry, ModelCo, Absolute!, J. Cat Beauty, Michael Marcus, Palladio, Alcone, Medusa's Makeup, Teeez Trendy Cosmetics, Bodyography, StarLooks, Eyelashi, Mirenesse, Jesse's Girl, Ellovi, Cargo, Color Club.

11 komentářů:

  1. Díky za další rozšíření obzorů a ukázání nové krabičky :) Na můj vkus je tahle dost drahá a tolik peněz bych už neinvestovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už znovu asi taky ne, jen kdybych vážně nevěděla, za co je utratit. :D

      Vymazat
    2. Vypadá zajímavě :) Ale já už v boxech nejedu, nějak se mi omrzely, radši si koupím přesně to co chci. Ale dík za info o novém boxu :)

      Vymazat
  2. O tom slyším prvně, ale vypadá to opravdu dobře! Navíc box obsahuje samou zajímavou a neotřelou dekorativku :) Co je ale škoda, je tak vysoká cena. Za to tě vážně obdivuju, že si do toho šla! :) Jsme zvědavá, jaký budou další vydání.
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, určitě bude článek i o té červnové, až mi přijde. :)

      Vymazat
  3. Díky za bezva článek, miluju tyhle překvápko krabičky a díky tobě jsem si aspoň virtuálně mohla další vyzkoušet:)
    Já jsem spíš na pečující kosmetiku, dekorativka mi častěji nesedne. Navíc mě moc baví to zkoušení pečujících věcí.
    Já si tenhle měsíc udělala radost cestovním balíčkem od Macadamia -
    http://www.kadernicke-potreby.com/p/14984/macadamia-natural-oil-luxe-travel-bag
    A u Plum na eshopu jsem si pořídila sadu štětců na oči a uhlazující péči na krepaté vlásky:)
    Jo a dorazil mi poslední LoveLula box z předplatného -
    http://www.lovelulabeautybox.com/lovelula-june-2014-beauty-box/
    Docela mě potěšil, jsou tam exfoliační věci na obličej, které už zkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. :) Ten LoveLula box vypadá fakt dobře. Macadamii jsem si taky kdysi chtěla pořídit, ale asi nejprve zkusím nějakou přírodní masku.

      Vymazat
  4. Jé, já bych tak brala tu MeMeMe tvářenku, vypadá skvěle.. no a zbytek nevím, to bych asi nevyužila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíce mě asi zaujala tvářenka, ta vypadá moc dobře!!, stíny a rtěnka taky nejsou špatné :). Jediné, co bych vytkla, je bohužel, jak už holky psaly, vysoká cena..No každopádně se moc těším na ten červnový! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, doufám, že úspěšně dorazí, článek určitě bude. :)

      Vymazat
  6. Vypadá to moc hezky, z tohoto boxu se mi líbí snad všechno.

    OdpovědětVymazat