pondělí 27. října 2014

Recenze: Metalické effect tužky od essence

Značka essence už jde nějakou dobu mimo mě - nelákají mě ani jejich vychvalované produkty, např. rtěnky. Co se mi ale líbí, je jejich nápaditost při tvorbě názvu odstínů - protože cílí na mladší věkovou skupinu, jsou názvy většinou vtipné nebo plné popkulturních narážek, podobně jako tomu je občas i u Catrice, jež spolu s essence spadá pod společnost Cosnova.

Jako osoba mající v oblibě komiksové filmy a výrazné barvy v kosmetice jsem se proto po dlouhé době nechala zlákat na tyhle metalické tužky - kvůli jejich super názvům a výrazným odstínům (jo, ty názvy mě upoutaly jako první...).







Zakoupila jsem rovnou čtyři ze šesti prodávaných odstínů (jedna tužka stála cca šedesát korun), a to (zleva doprava):

01 silver-surfer: stříbrná
04 iron-hulk: zelená
05 metal-phantom: fialová
06 robo-cop: tmavě šedá

V nabídce je ještě zlatá gold-digger (mně přišla spíš žlutá) a tyrkysová steel-smurf, jenže tyhle barvy prakticky nenosím, nesluší mi.

Jednotlivé odstíny se lišily kvalitou. Nejhůř na tom byl stříbrný silver-surfer - barva se nenanášela rovnoměrně, ale trochu cuckovala, spíš než rovnou linku jsem tak nanášela shluky třpytek, které mi přes den dosurfovaly, kam neměly. V jednu chvíli jsem měla pocit, že mi jiskří před očima, až pak mi došlo, že to mi jen neposedná třpytka házela odlesk přímo do oka. Takže tenhle odstín bych asi spíš nedoporučila, já ho používám jen na rozjasnění vnitřního koutku oka.

Iron-hulk je studená zelená (jak jinak), která drží velmi dobře, někdy mi přišlo, že se v ní objevily i zlaté odlesky.

Metal-phantom je studená fialová, ačkoli je obal zavádějícně růžový.

Robo-copa bych popsala jako "gunmetal grey/black" s drobnými stříbrnými třpytkami.






A takhle vypadaly swatche po rozetření:


Teď si asi říkáte, že to je teda nic moc výdrž. Jenže já si do oka nikdy nesahám, takže je nemám jak rozmazat. Možná by to dopadlo špatně, pokud bych linky používala na horní víčko. Jenže - a to jsem asi měla napsat dřív - já tyhle linky používám jen na víčko spodní, pro doplnění výrazného nebo na ozvláštnění jemnějšího líčení. Na horním víčku mi nevydrží ani černá kajalka, protože se mi mastí, navíc si myslím, že linky kreslené tužkou nevypadají nikdy tak pěkně jako linky tekuté či gelové. Na spodním víčku mi linky vydrží klidně celý den, nerozmazávají se, přinejhorším občas k večeru ztrácí na intenzitě.

Zde můžete vidět zelenou tužku po více než 5 hodinách nošení:


A tady ve stejný den po 10 hodinách:


Fialová po 5 hodinách:


Šedá po 14 hodinách, včetně jedné hodiny kardio cvičení (stíny na horním víčku jsem dokreslovala, abych mohla vyjít ven, spodní linku kreslenou efekt tužkou ne).



Takže až na tu stříbrnou bych řekla, že se tyhle tužky essence moc povedly. Bohužel vám neřeknu, jak by fungovaly na horním víčku, mým potřebám ale plně vyhovují. Už jsem zvědavá na ty z vánoční limitky, které jsem viděla u Charmedky, snad budou v teplejších odstínech, ne každé sluší studená škála barev.

Jo a dodala bych, že tyto tužky nebudou v každé drogérii prodávající essence. Já jsem je viděla v Brně jen v Rossmannu na Masarykově ulici, kde mají rozšířený sortiment essence se dvěma velkými regály. Počítám, že budou snad i v Olympii, ale třeba v DM jsem na ně ještě nenarazila.

A co Vy? Vyzkoušely jste je? Používáte barevné tužky na oči? A koupily jste si někdy kosmetický produkt jen kvůli názvu?

P. S.: Na tomto blogu právě probíhá giveaway. :)

16 komentářů:

  1. A mně se právě ta stříbrná líbila nejvíc! :-D Ale jinak vypadjí hezky všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to rozjasňování funguje celkem dobře, i když na mě je možná trochu moc výrazně třpytivá...

      Vymazat
  2. Ja zvycajne neriskujem a kupujem iba po jednej. V pripade spokojnosti sa vratim po dalsie.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je určitě rozumnější přístup než ten můj. :) Já je testovala na ruce v drogérce a přišly mi fajn, s výdrží na spodním víčku obvykle nemám problém u ničeho, tak jsem to riskla. :)

      Vymazat
  3. Tyto tužky se Essence fakt povedly. Myslím si, že si budu muset pořídit i tu zelenou a fialovou, to jsou moje barvy. Navíc ty názvy jsou jednoduše božské :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. O barevné tužky se teď začínám víc zajímat, dosud jsem je poměrně ignorovala:) Ale spíš jsem asi na vysunovací, nemám ráda to strouhání, vždycky se mi dolámou.
    Jo a je prima, že ses zase rozjela s psaním:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem je nestrouhala, tak uvidím, jak to dopadne. Kdyby to byl moc velký fail, tak to sem asi připíšu. :)
      Uvidím, jak dlouho mi to vydrží. Chtěla bych si totiž konečně vymyslet téma na rigo a začít ho psát. Bojím se, že při vymýšlení riga a 8hodinovém vymýšlení právních textů v práci nebudu mít na blog čas ani energii. Tak se to snažím nahnat aspoň teďka.

      Vymazat
  5. Fialova a zelena jsou paradni (neprekvapive, kdyz to jsou mi barevni oblibenci), ale potrebuju, aby mi linka vydrzela i na hornim vicku, takze si i pres super nazvy budu muset nechat zajit chut..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží, jestli se ti mastí víčka, jestli je máš zapadlá jako já... nevylučuju, že by na nich mohly držet, já jsem to na svých nezkoušela.

      Vymazat
  6. Moc hezké, nejvíce se mi líbí ta šedo-černá a zelená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou asi nejlíp pigmentované z těch čtyř. :)

      Vymazat
  7. Ta stříbrná je pecka! Musím se po ní mrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, určitě se po ní mrkni, nevím, jestli je tahle kolekce permanentní. :(

      Vymazat
  8. tie obaly vyzerajú úžasne, preto by som asi čakala podobnú mega farbu aj vnútri:) máš krásne oči a neskutočne ti k nim ide fialová! úplne by som sa zaľúbila:)

    OdpovědětVymazat