pátek 30. října 2015

Make-Up Challenge: 12 crazy Shiro looků :)

Dlouho jsem zvažovala, jestli tenhle článek vůbec psát a publikovat. Je na můj vkus až moc předváděcí a nemá větší informační hodnotu, takže jsem si říkala, že na něj asi nikdo nebude zvědavý... ale na druhou stranu bude Halloween, všude se to hemží divokými make-up tutoriály a mně přijde, že líčení u mě na blogu, ve kterém vám ukazuji různé produkty v akci, je tak nějak pořád na jedno brdo. Že aspoň na toho Halloweena by to tu mohlo být pestřejší a odvázanější. A navíc vás nechci připravit o příležitost zasoutěžit si o slevu na produkty mé oblíbené značky.

Caitlin z Shiro Cosmetics nedávno založila vedle oficiální Fb stránky e-shopu i soukromou fandovskou stránku pro Shiro nadšence jako jsem já. Mimo jiné tam postuje ukázky připravovaných produktů a také začala pořádat pravidelné make-up výzvy. :) Vždy vybere téma a založí pro něj zvláštní fotoalbum, kam mohou účastníci vkládat své looky vytvořené na dané téma. Každý soutěžící může přihlásit do soutěže dva; pokud na jejich vytvoření použije Shiro produkty, počítají se dvakrát, takže můžete mít až 4 "lístky v osudí". Po dvou týdnech se randomem losují dva vítězové, co dostanou kód s 10dolarou slevou do e-shopu a vyhlásí se nové téma. Momentálně účastníků není moc, takže šance na výhru jsou slušné. Já vyhrála ve dvou výzvách ze šesti, tedy dohromady bez mála pětikilo. A to už je slušná sleva. :) Na úrovni dovedností ani počtu lajků v téhle soutěži nesejde, vše je o náhodě. A navíc si můžete skvěle procvičit své dovednosti. Témata jsou totiž netradiční a zábavná a můžete se u nich pořádně vyblbnout. Nepřidáte se?

Shiro Cosmetics Happytime Fungroup

Jestli vás zajímají uplynulé výzvy a co jsem do nich vytvořila, čtěte dále. Jo a nebojte, takhle běžně po ulicích nechodím. ;)


Výzva č. 1 - Výrazná oční linka:
"Do something cool with eyeliner! Geometric shapes, organic swirls, lots of color or none at all - whatever makes you feel awesome."


"Tak si zkusím načmárat přes oko kříž a uvidím, co z toho vznikne." Aneb můj první look (a moje současná profilovka). Použité Shiro stíny*: I Loved a Maid, Burdened With Glorious Purpose.
*můžete si je snadno vyhledat podle názvu v e-shopu, ty již nedostupné napíšu kurzívou





Chtěla jsem si vyzkoušet výrazný cut crease look a zároveň procvičit jemnou práci s tekutou linkou. Použité Shiro stíny: Glowstick of Destiny, Attercop, Attercop.



Výzva č. 2 - Tropický look:
"It's the last couple weeks of summer! Do your makeup like you're sipping fruity cocktails at a fabulous ocean resort, or like a sunset over Hawaii, or like a glorious bird of paradise searching for a nice lady bird of paradise."

Když mi někdo jako inspiraci ponoukne rajku, tak si zkrátka najdu tu nejbarevnější a pokusím se ji přeměnit v líčení. Skvělá příležitost jak využít barvy, které běžně nevyužiju. Použité Shiro stíny: When the Thrush Knocks, Chiefest of Calamities, You Know Nothing, Burdened With Glorious Purpose, There and Back Again, I Understood That Reference.





A tady jsem se snažila vystihnout západ slunce nad mořem. Odlehčenou verzi (nevytaženou až pod obočí) jsem si dokonce vzala do práce (sice v pátek, když tam nikdo nebyl, ale neva :D ). Použité Shiro stíny: Genius Billionaire Playboy Philanthropist, Chiefest of Calamities, Heart Attack, Task Force, Shinigami, Something Sweet as Pain.



Výzva č. 3 - Post-apokalyptická princezna:
"You're a hella cool warrior princess in a post-apocalyptic age. What does your everyday makeup look like?"

Tahle výzva pro mě byl těžký fail, chtěla jsem jeden rezavě-blátivý look a jeden kovový, ale neotestovala jsem si předem barvy stínů, co chci použít, na ruce a nerozmyslela jsem si dopředu, co budu kreslit. Velká chyba, vznikly z toho dva dost divné looky o ničem a navíc jsem je špatně nafotila. No aspoň poučení pro příště. 
Použité Shiro stíny: Climbing Chaos, Salt and Stone, War of Five Armies, Women's Weapons.





Použité Shiro stíny: Valar Morghulis, Gift of Mercy, War of Five Armies, Queensguard, Chiefest of Calamities.



Výzva č. 4 - Bradavické koleje: 

"bez zvláštního popisu, prostě líčení v barvách oblíbené bradavické koleje z Harryho Pottera ku příležitosti vydání Shiro HP kolekce"


Nevím, jak vy, já ale patřím do Havraspáru, takže vymýšlet líčení v barvách jiné koleje mi přišlo jako zrada. :D Takže kombinace modré a bronzové byla jasná volba. Ne že bych měla moc modrých stínů, ty obvykle vůbec nevyhledávám. Ale aspoň mě tahle výzva dostala z mé "pohodlné zóny". Nejprve jemnější look.
Použité Shiro stíny: Something Sweet as Pain, A Terrible Fate, Farewell, Wherever You Fare. Linky jsem vytvořila s pomocí mixovacího média Duraline od Inglotu, přemění sypké stíny na tekuté superodolné oční linky.





A nějaké to výrazné orlí líčení na případný famfrpálový zápas. (Havraspár má ve znaku orla, ne havrana.) 
Použité Shiro stíny: Something Sweet as Pain, A Terrible Fate, Farewell, Wherever You Fare.



Výzva č. 5 - Make-up na koncert:
"Given absolutely zero restrictions (alive/dead, currently even in a band, etc), who do you want to see perform live? How would you do your makeup for the concert?"

Tak předně dělat nějaký složitý make-up na koncert je dost zbytečné, protože se tam pravděpodobně děsně zpotíte a všechno se vám po obličeji akorát rozteče. Při troše štěstí tak budete vypadat jako ubrečená panda zrovna, když se na vás podívá oblíbený člen vaší oblíbené kapely. :D Já se teda snažím na koncertech vypadat pokud možno normálně a tohle je spíš "band-inspired" make-up než něco, v čem bych na koncert vážně šla.
První look je inspirovaný Rammstein a jejich ohnivou estetikou, taky trochu volně videoklipem Mein Herz Brennt. Použité Shiro stíny: Gift of Mercy, It's FuriOsa, Not FurioSAH, Chiefest of Calamities, The Red Viper.





Druhý look je pro změnu inspirovaný Within Temptation, jejich zpěvačkou Sharon den Adel a různými jejími líčeními, hlavně z klipu Ice Queen (děsně oldschoolově cheesy klip, ale tu písničku mám ráda, navíc předchozí líčení je ohnivé, tak je tohle ledové).
Použité Shiro stíny: The Wandering Wizard, You Know Nothing, Alpaca Picnic, Something Sweet as Pain, A Terrible Fate, Shinigami (smícháno s Duraline na oční linku).



Výzva č. 6 - Halloweenská make-up zkouška:
"Halloween is coming up! Are you doing something awesome with your makeup? Getting in character? Just looking really, really hot (I'm a mouse, duh!)? Take a test run and show us!"

Tahle výzva končí dneska. Na žádnou halloweenskou party bohužel nerazím, tak jsem se vyblbla aspoň doma. První look je variace na klasickou čarodějnici. Nakonec jsem přikreslila i pavouka. :)
Použité Shiro stíny: Nightfury, I'll Move That For You, Lingered in Twilight.
Přimalovala jsem si i halloweenské rty, použila jsem matnou rtěnku od Life's Entropy v odstínu Palindrome a přes ni vklepala trochu Lingered in Twilight stínu. Jen do středu rtů, protože není lip-safe a nechtěla jsem se otrávit. :)





Přiznám se, že tohle je inspirace z internetu (stačí si vygooglit "halloween graveyard make-up"), ale já tenhle look vážně chtěla zkusit a trošku jsem si ho předělala po svém.
Použité Shiro stíny: A Terrible Fate, Something Sweet as Pain, War of Five Armies, It's FuriOsa, Not FurioSAH, Genius Billionaire Playboy Philanthropist.


Takže neváhejte a přidejte se!

P. S.: Jestli se Vám některý look líbí, dejte mi vědět v komentářích, budu ráda. :) 
I když možná se po zveřejnění tohoto příspěvku budu cítit hloupě a článek zase smažu...

21 komentářů:

  1. Jé-é.. článek určitě nemaž, myslím, že je to super! Nejvíc se mi líbí druhá výrazná oční linka, oba Harry Potterovské a ta poslední halloweenská krajinka.

    OdpovědětVymazat
  2. Božíííí! To je naprosto luxusní! Hlavně to prosím tě nemaž, to je nádhera! Hřbitov nakonec je super, pobavilo :D Já na halloweenskou párty taky bohužel nejdu, a s líčení jsem si taky hrála aspoň doma. I když s trošku krvavějším A v práci už druhý den nosím čarodějnický klobouk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Kdybych přišla do práce v čarodějnickém klobouku, tak na mě budou hodně divně zírat. :D

      Vymazat
  3. Jůůů moc krásné, ale to poslední to je nejvíc naprostá bomba :) Klobou dolů, moc povedené!

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto geniální, líčení se ti povedlo a fotkama jsem se vyloženě kochala. Naprosto mě dostalo orlí líčení HP, fakt nádhera :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
  5. Super clanok. Urcite ho nezmaz. Klobuk dolu pred niektorymi liceniami. Neznasam pavukov, takze to prve halloweenske licenie sa mi paci najmenej, ale to druhe je uplne skvele. Aj to prve Harry Potter licenie je krasne. Waw.
    Nemyslym to zle a neviem preco, ale to uplne prve licenie mi pripomina Jokera. To bola prva vec, ktora ma pri pohlade na to napadla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to taky trochu připomíná, nejsi v tom sama. :D

      Vymazat
  6. Moc děkuju, holky. :))) Tak já to teda mazat nebudu. :D

    (Je to zkrátka poprvé, co jsem zkusila něco takového a účastnila se s tím soutěže, takže i když se mi výsledek líbil, tak jsem se cítila nejistě, jestli se bude líbit i tady a jestli to nebude působit trapně.)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to je bomba. Díky za tip. Jdu do toho, Shiro už chci dávno zkusit a ještě se můžu vyřádit. A z tvých výtvorů se mi nejvíc líbí havraspáří na famfrpál a poslední halloweenský.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, ty si vyhraješ ;-) Moc se mi líbí ty barevné přechody... Ale nejlepší je ten poslední, obdivuju tvojí trpělivost, moje klepající se ruce by něco takového nikdy nevytvořily :-)
    M.

    OdpovědětVymazat
  9. druhý halloweensky look je najlepší :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je boží! Jsi neuvěřitelně šikovná a je dobře, že jsi článek zveřejnila ;) nevím, které líčení mám chválit dřív, nejvíc se mi líbí západ slunce nad mořem (musím zkusit a klidně do práce v pondělí ;), hp na famfrpál (fakt luxusní) a poslední samozřejmě halloweenská krajina, to je pro mě úplně nepředstavitelné!

    OdpovědětVymazat
  11. No nádhera! Nejvíc se mi líbí ten strom :) a jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  12. No páááni, jsem v šoku, to je teda nádhera! :) Pro mě osobně by byly tyto výzvy příliš těžké, ale ty jsi je zvládla bravurně a pěkně sis se vším vyhrála. Všechny detaily jsou tak úžasné a některé vystínování jsou zkrátka božská, obdivně tleskám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Na ty výzvy není potřeba vymýšlet něco tak složitého, to jen já si vždycky vymyslím nějakou šílenost. ;)

      Vymazat
  13. Jenom zírám, co se dá se stíny vykouzlit. Krása!

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě jednou děkuji všem za milé komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, klobouk dolů! Tohle je něco úžasného! Asi nejvíc mě uchvátila ta krajinka, něco takového bych nedokázala namalovat ani na papíru, natožpak na oku. A super je taky Ice Queen makeup, i když už Within Temptation téměř neposlouchám, považuji dodnes Sharon za jednu z nejkrásnějších zpěvaček a její makeup a šaty jsem vždycky zbožňovala. Dík za připomenutí, jdu si pustit klip :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sharon je pořád krásná, její styl mám moc ráda. :)
      Děkuji! :)

      Vymazat